Cauta rapid aici ↑

10 PASII PENTRU A AJUNGE IN PRIMA PAGINA GOOGLE

VETI OBTINE TOP 10 IN GOOGLE daca urmati recomandarile acestea in maxim 6 luni. Daca aveti probleme cu obtinerea Topul 10, sau daca ai iesit din TOP 10 dupa cele mai recente actualizari de Google, indiferent daca sunteti nou in SEO sau esti un expert SEO, cititi acest ghid si retineti toate sfaturile oferite pentru a ajunge in top 10 de pe Google. Scopul meu este de a dezvalui cele mai importante motive de ce unii oameni nu pot reusi sa ajunga in Google Top 10 !

1. Aflati costul de Top 10 pentru cuvintele cheie si concurenta aferenta acestora

Identificati cuvintele cheie pentru care doriti sa fiti in prima pagina in Google. Folositi unealta gratuita GOOGLE ADWORDS pentru a afla numarul de cautari lunare pentru un anumit cuvant sau expresie cheie si binenteles concurenta acestora. Faceti o cautare pe Google pe acele cuvinte alese de dumneavoastra si analizati primele 10 rezultate afisate cu aceasta unealta gratuita dar limitata in numar de cautari. www.ahrefs.com Aceasta unealta va va afisa mai multe informatii iar cele mai importante sunt cele legate de calitatea link-urilor si numarul acestora per total. In acest mod puteti spiona si concurenta, putei vedea de unde isi atrag link-urile catre site-ul lor.

Acest pas este foarte important, deoarece aceasta unealta va permite sa alegeti dreptul de nisa si de cuvinte cheie pe care sa va axati. De exemplu, la inceput poate doriti ca tinta cuvinte cheie vand pantofi , dar dupa ce faceti cautari, ati putea afla ca acest cuvant este prea competitiv si veti dori sa va axati pe alt cuvant ori expresie din aceeasi familie de cuvinte ca de exemplu: pantofi de vanzare. Facand acest lucru de cercetare va puteti salva mii de lei, deoarece diferenta de pret pentru diferite cuvinte cheie poate fi la fel de mare ca 1.000 RON pe luna pentru un cuvant cheie si 100 de RON pe luna pentru un alt cuvant cheie.

2 . Aduna link-uri treptat si constant

Va recomand sa strangeti maxim 10 - 20 link-uri pe zi pe cuvantul cheie pe care vreti sa apareti in Google. Aceasta frecventa de maxim 10 - 20 link-uri pe zi va face campania dumneavoastra de link building sa para naturala pentru GOOGLE. Este recomandat pentru a incepe campania dumneavoastra de link building cu backlink-uri mici de PR ( PR1 - PR3 ), si apoi, in 1-2 luni pentru a incepe achizitionarea de backlink cu PageRank mai mari ( PR5 - PR7 ).

3 . Articole ce contin cuvintele cheie alese iar acestea au link catre o pagina din site-ul tau

Pentru a simplifica aveti nevoie doar sa urmati 4 reguli simple. Achizitionati aproape intotdeauna link-uri unice. De exemplu, in cazul in care cuvantul cheie este serviciu de link building , si-l ofera mai ales pentru proprietarii de afaceri din SUA, apoi textele ancora ar putea arata astfel :

  • serviciu de link building pentru Statele Unite ale Americii
  • Statele Unite ale Americii servicii de link building
  • Statele Unite ale Americii link building
  • serviciu de link-uri de constructii din Statele Unite ale Americii
  • link builing pentru clientii SUA
  • cumpara link-uri de la acest USA serviciu de link building
  • mare serviciu de link building in USA
  • serviciu de link building la preturi accesibile
  • servicii de link building USA

25 % dintre ancore dumneavoastra ar trebui sa includa adresa URL a site-ul dumneavoastra sau chiar doar consta din doar URL-ul dumneavoastra exemplu:

  • www.LinksManagement.com ofera link building de inalta calitate
  • www.LinksManagement.com
  • http://www.LinksManagement.com
  • obtine link-uri de calitate, folosind http://www.LinksManagement.com
  • 25 % dintre ancore dumneavoastra ar trebui sa includa numele dumneavoastra de marca sau nume de domeniu al site-ul dumneavoastra . exemplu:
  • LinksManagement ofera link building de inalta calitate
  • LinksManagement se specializeaza in construirea link-ul
  • servicii de link building la LinksManagement.com
  • link building de calitate - LinksManagement.com
  • Si pentru ca promovarea dumneavoastra sa arate natural, ar trebui, de asemenea sa folositi intotdeauna mai multe cuvinte cheie diferite in fiecare campanie de link building . Puteti folosi sinonime sau termeni apropiati. exemplu:
  • serviciu popularitatea link-ul
  • crearea de legaturi
  • cumpara link-uri
  • cumpara backlink
  • construirea link-ul pentru SEO
  • imbunatati clasament cu link building
  • obtine backlink de inalta calitate
  • cel mai bun de link building, etc.

4 . Inconjoara link-uri cu continut

Daca este posibil, puneti in jurul link-urile dumneavoastra din articole continut bogat (dar nu exagerat) de cuvinte cheie . Link-urile inconjurate de cuvinte cheie arata mai natural pentru Google.

5 . Obtineti link-uri de calitate de la site-uri cu Google PageRank diferit

Daca aveti numai link-uri din site-uri cu PageRank mare sau mic acestea pot parea suspect pentru Google. De aceea, backlink-urile dumneavoastra trebuie sa vina de la site-uri web cu PageRank Google diferit. Mai mult decat atat, cele mai multe dintre link-urile dumneavoastra ar trebui sa vina din paginile cu PageRank 0 si PageRank 1 pentru a pastra un aspect natural pentru Google. Doar in jur de 10 % din link-urile dumneavoastra ar trebui sa vina de la pagini cu PageRank mare, cu PageRank 4 sau mai mare . In cazul in care majoritatea link-urilor catre site-ul dumneavoastra actual nu corespunde cu aceasta recomandare, nu eliminati link-urile existente. Este bine, asa cum am spus mai sus sa strangeti link-uri de la site-uri cu PageRank cat mai diferit pentru ca site-ul dumneavoastra sa inceapa sa apara in listele organice oferite de GOOGLE.

Formula naturala de strangere a link-urilor de la site-uri cu PageRank DIFERIT

Google PageRank -- Procentul aproximativ de link-uri catre site-ul tau

  • PR0 ~ 36 %
  • PR1 ~ 30 %
  • PR2 ~ 15 %
  • PR3 ~ 10 %
  • PR4 ~ 5 %
  • PR5 ~ 3 %
  • PR6 - PR10 ~ 1 %

6. 20 % din link-uri ar trebui sa ajunga la paginile interioare ale site-ul dvs.

80 % din link-uri ar trebui sa ajunga la pagina de pornire http://www.numesite.ro si 20% - la paginile interioare ale site-ul dumneavoastra. Aceasta regula este deosebit de importanta pentru site-uri mari, cu mai multe pagini web . Din anumite cercetari, vedem ca site-urile care au backlink indica spre toate paginile site-ul lor, inclusiv paginile interioare. Cercetarile mele au aratat ca, in medie, in jur de 20% din backlink-urile dumneavoastra ar trebui sa ajunga la paginile interioare, pentru ca profilul site-ului dumneavoastra sa arate natural pentru Google.

7. 65 % de link-uri ar trebui sa vina din tara dvs.

Incepand cu Google Penguin 2.0 a devenit foarte important ca backlink-urile sa vina de la site-urile gazduite in aceeasi tara. De exemplu, daca doriti sa fiti # 1 pe Google.ro in Romania,cel putin 65% link-uri ar trebui sa vina de la site-urile gazduite in Romania.

8. Umple site-ul dvs. cu continut unic

Umple site-ul dumneavoastra cu continut unic si actualizeaza-l cat mai des posibil. Scapa de tot continutul duplicat sau inchideti-l din indexare, utilizand un fisier robots.txt . Acesta nu este un sfat doar. Este o necesitate! Dupa noua actualizare Panda 3.6, GOOGLE a hotarat ca in TOP 10 sa nu exista nici un fel de site-uri cu continut duplicat. Astfel, acordati o atentie la calitatea continutului site-ul dumneavoastra, deoarece importanta acestui factor creste de la o zi la alta.

9. Amintiti-va ca aveti nevoie de timp si rabdare pentru ca eforturile dvs. sa dea rezultate

Site-urile pe care acum le vedeti in prima pagina in GOOGLE si-au inceput activitatea de promovare cu mult timp in urma, de cele mai multe ori au ani de zile in care acestia se promoveaza, insa NU fiti descurajati. CONTINUTUL ESTE REGE iar BACKLINK-URILE SUNT REGINA in PROMOVAREA UNUI SITE.

Google a dezvoltat algoritmi care pun o anumita presiune psihologica pe site-urile de top cu scopul de a aduce continut unic. Se intampla de multe ori ca atunci cand un utilizator sa insereze un anumit cuvant in Google sa ii dea o anumita lista de rezultate. Daca acelasi utilizator face aceasi cautare pe GOOGLE dar de data aceasta de pe alt dispozitiv ori calculator lista rezultatelor poate diferi profund atat ca ordine dar si ca noi rezultate. Nu trebuie sa va ingrijorati, ESTE CEVA NORMAL, GOOGLE OFERA DIVERSITATE CLIENTILOR SAI.

10. Acum, urmariti rezultatele muncii dvs.

In tot timpul in care ati facut campania de strangere de link-uri catre site-ul dumneavoastra iar rezultatele incep sa apara greu si timid, ganditiva ca si cei carora vreti sa ii depasiti in clasamentul GOOGLE fac munca de promovare pentru ei iar timpul de ajungere in TOP 10 se poate lungi. Retine-ti ca este extrem de importanta si optimizarea seo a intreg site-ului dumneavoastra pentru ca link-urile care duc catre pagina din site-ul dumneavoastra sa para relevant si natural pentru GOOGLE.

Cu cat un cuvant cheie este mai competitiv si multe site-uri se bat sa ajunga in TOP 10 cu atat mai mare va fi satisfactia cand veti ajunge in clasament. Retineti ca putina lume viziteaza PAGINA 2.